Žymos: "tyrimas"

LG tyrimas: 62 proc. lietuvių užmiega žiūrėdami televizorių

„LG Electronics“ (LG) atliktas tyrimas parodė, kad 62 proc. tyrime dalyvavusių žmonių užmiega priešais televizorių. Didžioji dalis respondentų taip linkę elgtis tik tada, kai yra pavargę. 45 proc. apklaustųjų atsakė, kad priešais televizorių užmiega pakankamai retai, o kiekvieną dieną tokiu miegu mėgaujasi 5 proc. respondentų. Dažniausiai prie televizoriaus užmiega estai – 74 proc., o rečiausiai tokiu miegu mėgaujasi kaimynai latviai – 60 proc.

LT_TV_research_1 Skaityti toliau →

LG tyrimas: vaizdo rezoliucija – svarbiausias kriterijus pirkti televizorių

Renkantis naują televizorių, lietuviams svarbiausias kriterijus yra vaizdo rezoliucija. Tai nurodė 60 proc. „LG Electronics“ (LG) tyrime dalyvavę respondentai . Senąjį televizorių lietuviai keistų, jei turimas būtų senas ar sugedęs – tai svarbiausia priežastis 50 proc. apklaustųjų.

 

LG_OLED_TV_02

Skaityti toliau →

Prekės ženklas tampa vis svarbesniu kriterijumi renkantis skalbyklę

LG atliktas tyrimas atskleidė, kad pagrindinis kriterijus lietuviams renkantis skalbimo mašiną yra kaina ir efektyvumas – sunaudojamas elektros ir vandens kiekis. Šie kriterijai svarbūs atitinkamai 71 ir 70 proc. apklaustųjų. Tarp svarbiausių kriterijų atsiduria ir prekės ženklas – jis, lyginant su prieš kelis metus atliktu tyrimu, paliko 6 proc. svarbiausių kriterijų sąraše.

LG_Velas masina_3 Skaityti toliau →

LG tyrimas: televizoriaus pultelį lietuviai pameta ir šaldytuve

LG atliko tyrimą nustatyti, kur vartotojai pameta televizorių nuotolinius valdymo pultelius. Baltijos šalyse atliktas tyrimas atskleidė, kad didžioji dalis, net 88 proc. lietuvių yra bent kartą suradę pamestą pultelį lovoje ar sofoje. Dar 16 proc. teigė pultelį pametantys chalato kišenėje.

LG Smart TV

Skaityti toliau →

1

LG tyrimas: žiūrėdami televizorių lietuviai valgo ir naršo internete

Didžioji dauguma lietuvių bežiūrėdami televizorių mėgsta tuo pačiu metu valgyti (62 proc.) ir naršyti internete (48 proc.). Tokius duomenis atskleidė „LG Electronics“ (LG) ir „Mindshare“ tyrimas Baltijos šalyse. Trečia populiariausia veikla žiūrint televizorių yra namų tvarkymas, taip darantys teigia 40 proc. lietuvių. Mažiausiai dalis jų, 13 proc., nurodė tuo pačiu metu žiūrintys televizorių ir  besimokantys pamokoms ar paskaitoms.

Smart TV

Skaityti toliau →

LG tyrimas: 62 proc. lietuvių pabėga nuo rutinos žiūrėdami filmus

„LG Electronics“ (LG) pristato interaktyvią „Facebook“ programėlę „Life‘s Good“, skirtą trumpam nuo rutinos ir kasdienių rūpesčių norintiems atitrūkti žmonėms. Lietuvišką šios programos versiją gali išmėginti kiekvienas internautas mūsų šalyje – prisijungę asmenine „Facebook“ paskyra vartotojai galės tapti filmo herojais, taip pat kurti muzikos klipus su savo nuotraukomis ir vardais.

Pasaulinę naujosios programos kampaniją pristato Kanados grupė „The Moffatts“ bei jaunasis Pietų Korėjos šokėjas Min-woo Hwang, vadinamas „Little PSY“ vardu.

„Facebook“ programėlę „Life‘s Good“

Prisijungus prie naujosios programos, adresu www.lifesgoodlg.com, vartotojai bus nukeliami į filmo veiksmą, patys taps jo herojais. Būtent filmai, LG tyrimo duomenimis, yra geriausias būdas atitrūkti nuo kasdieninės rutinos (62,3 proc.). Tyrimo, kuriuo buvo siekiama nustatyti, kaip žmonės kovoja su rutina, kas juos daro laimingus ar sukelia nepasitenkinimą, rezultatai atskleidė, jog filmai mėgstamiausi tarp jaunų žmonių. Kaip geriausią būdą atitrūkti nuo rutinos 59,3 proc. lietuvių taip pat paminėjo naršymą internete, 33 proc. – kompiuterinius žaidimus.

Skaityti toliau →

Tyrimas: skalbyklėje pinigus netyčia yra išskalbę 60 proc. lietuvių

„LG Electronics“ (LG) tyrimas apie skalbimo įpročius Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje atskleidė, jog 82 proc. žmonių su drabužiais išskalbia ir kitus pašalinius daiktus. Tarp netyčia į skalbyklę patenkančių daiktų pirmauja pinigai. Juos bent kartą yra išskalbę 60 proc. lietuvių, 65 proc. latvių bei 75 proc. estų. Tarp dažniausiai išskalbtų atsitiktinių daiktų patenka raktai (15 proc.) ir mobilieji telefonai (8 proc.).

LG F1480TDS 6 Motion skalbimo mašina

Kaip dažnai mėgstame skalbti?

LG tyrimo rezultatai parodė, jog lietuviai skalbia drabužius ganėtinai dažnai – 82 proc. iš jų tai daro bent kartą per savaitę. Tarp visų amžiaus grupių dažniausiai skalbiniais rūpinasi 30 – 49 m. žmonės. Panaši situacija ir Latvijoje bei Estijoje, kur drabužius bent kartą per savaitę skalbia atitinkamai 81 ir 84 proc. žmonių.

Skaityti toliau →

Kaip mobilieji telefonai „ima valdžią“ mūsų gyvenime

Didžiosios Britanijos laikraščio „The Guardian“ tyrimas atskleidė, jog pirmadieniais 6 val. ryto ir šeštadieniais 15 val. daugiau nei 50 proc. vartotojų internatą naršo mobiliaisiais telefonais. Nors mobilieji dar neišstūmė kompiuterių, tačiau tam tikromis dienomis ir valandomis jie „ima viršų“, ypač ieškant eismo naujienų ir perkant internete.

telefono ir kompiuteris

Pirmadieniais eismo kamščių stebėjimas per išmaniuosius telefonus ir kitus mobiliuosius įrenginius sudaro 35 proc. visų peržiūrų. Tai 10 proc. daugiau nei 2011 m. „The Guardian“ teigimu, ypač daug peržiūrų mobiliuoju telefonu sulaukiama rytais nuo 6 iki 7 val. ir šeštadieniais apie 15 val., kai vyksta „Premier“ lygos varžybos.

Skaityti toliau →

Tyrimas: koks populiariausias būdas ieškoti dienos naujienų?

Vis dažniau pasigirsta kalbų, jog laikraščių era artėja į pabaigą. Tai toli gražu ne tiesa, tačiau tenka sutikti, jog žmonės vis dažniau renkasi nemokamą spaudą internete. Ypač kai žinias galima perskaityti telefono ar planšetinio kompiuterio ekrane.

JAV tyrimo bendrovės „Pew Research Center“ tyrimas atskleidė, jog išmanieji technikos prietaisai nemažina skaitytojų susidomėjimą spausdintu žodžiu. Tik 24 proc. tyrimo respondentų sutiktų atsisakyti spausdintų leidinių.

Skaityti toliau →

Tyrimas: jaunimas keičia televizoriaus žiūrėjimo įpročius

„LG Electronics“ (LG) Baltijos šalyse atliktas tyrimas atkleidė, jog Lietuvoje, kaip ir Latvijoje bei Estijoje, jauni žmonės linkę mažiau laiko leisti prie televizoriaus. Skiriamą laiką jie naudoja ne tradicinės televizijos programų peržiūrai, o pramoginiam turiniui, naršymui internete ar žaidimams. Nors didumai lietuvių svarbiausias kriterijus renkantis naują televizorių yra kaina, 15-29 m. amžiaus žmonės linkę vis didesnį dėmesį skirti funkcionalumui ar ekrano dydžiui.

LG 55LM670S Cinema 3D Smart TV televizorius

„Televizoriaus žiūrėjimo įpročiams įtaką daro naujos funkcijos, tokios kaip „Smart TV“. Skaityti toliau →