Žymos: "reklama"

LG pelnė festivalio „Kanų liūtai“ apdovanojimą

LG OLED televizoriaus reklama „Smart Thief Caught on Cam“ pelnė prestižinio reklamos festivalio „Kanų liūtai“ apdovanojimą. Reklama, kuri buvo sukurta specialiai „YouTube“, buvo pripažinta geriausia reklamine kampanija ir pelnė auksinę bei sidabrinę kibernetinio liūto statulėles.

Kasmetinis „Kanų liūtų“ festivalis yra didžiausias tokio tipo renginys pasaulyje. Čia dalyvauja reklamos, komunikacijos, rinkodaros bei viešųjų ryšių profesijų specialistai. Renginio metu apdovanojami kūrybiškiausių darbų autoriai. Jiems įteikiami auksiniai, sidabriniai bei bronziniai „liūtai“.

Apdovanojimą pelniusi LG reklama šiais metais sulaukė didelio internautų susidomėjimo. LG padalinio Olandijoje kartu su reklamos kompanija „Y&R Amsterdam“ sukurtas vaizdo įrašas išplito lyg virusas – per trumpą laiką jį pamatė daugiau nei 7 mln. žmonių. Šis darbas, be abejonių, tapo ir pačia sėkmingiausia „LG Electronics“ reklaminė kampanija per visą kompanijos gyvavimo istoriją.

Skaityti toliau →

Praėjote gatve – esate įtariamasis

JAV televizijos tinklas CBS naujojo serialo „Įtariamasis” (angl. Person of Interest) reklaminei kampanijai pasitelkė interaktyvią akciją, kuri gatvėje praeinančius žmones paskelbia įtariamaisiais asmenimis.

Person of interest

Naujasis CBS kriminalinis serialas „Įtariamasis” pasakoja apie milijardierių, sukūrusį kompiuterinę programą, kuri nustato žmogų, susijusį su įvykiu, kuris nutiks ateityje. Serialui prognozuojama didelė sėkmė, kurią turėtų garantuoti žymūs režisieriai J. J. Abranms (populiarusis serialas „Dingę”) ir Jonathanas Nolan (filmas „Tamsos riteris”).

Skaityti toliau →

Dešimt mados namų reklamų rudens/žiemos sezonui

Įpusėjus rugsėjui parduotuvių virtinas papuošė rudens ir žiemos sezonui skirti drabužiai. Žmonės pradeda dairytis, kuo papildyti garderobą, o mados namai skuba gundyti pirkėjus pasipuošti būtent jų kurtais aprėdais.

Pažvelkite, kaip kolekcijas reklamuoja garsiausi mados namai:

Mados namai: Alexander McQueen

Modelis: Raquel Zimmermann

Kūrėjas: David Sims

Alexander McQueen

Ši reklama neabejotinai patiktų dainininkei Lady Gagai. Raquel Zimmermann prabangiame spindesį ir grubios aplinkos fone atrodo kaip ką tik nukritusi į žemę iš kitos planetos.

Skaityti toliau →

Kūrybiškos LG reklamos

Kai kurios reklamos yra tokios įdomios, jog produktą pakanka tik trumpai pristatyti pačioje siužeto pabaigoje. Žiūrovus taip įtraukia intriguojantis siužetas ir gera grafika, jog netrukus imama pamiršti, jog tai ne filmas, o reklama. Ši LG reklama – puikus to įrodymas.

Kūrybiški LG reklamos kūrėjų sprendimai buvo greitai pastebėti, o ši dulkių siurblio reklama tapo tikru šios vasaros hitu reklamos pasaulyje. Netradicinė LG reklama, kurioje pristatomas technologiškai pažangus dulkių siurblys, jau susišlavė tris apdovanojimus dviejuose geriausios reklamos apdovanojimų konkursuose „Clio Awards” ir „20th Association of Independent Commercial Producer (AICP) Awards”.

Reklamuojamas dulkių siurblys iš konkurentų išsiskiria dėl KOMPRESSORTM technologijos ir „Power Punch” funkcijos. Šios dvi ypatybės tapo esminėmis produkto savybėmis, į kurias buvo koncentruotasi reklaminiame filmuke. Visgi, kuriant šį mini-trilerį buvo sąmoningai atsisakyta techninių terminų bei pagrindinių siurblio ypatybių paaiškinimų. Ir be techninių įmantrybių kinomotografiška, vienos minutės trukmės reklama siunčia aiškią žinutę: LG KOMPRESSORTM technologija saugo jus ir jūsų šeimą.

Skaityti toliau →

Energijos teikianti autobuso stotelė

Ar jums „nusenka baterija”, kai per kamščius tenka važinėti viršuoju transportu? Gaiviųjų gėrimų kompanija „Glacéau” įrengė energijos teikiančią autobusų stotelę, kuri padės „pasikrauti” belaukiant savo maršruto.

Energijos teikianti stotelė

Reklamos agentūros „Crispin Porter & Bogusky” sukurtos reklamos pagrindas -vitaminais bei kofeinu prisotinto gėrimo butaforinis butelis su trimis USB jungtimis, prie kurių viešojo transporto laukiantys keleiviai gali įjungti savo mobiliuosius įrenginius ir pasikrauti sulčių, t.y. elektros energijos J

Skaityti toliau →

Raizgalynė ar sumani verslo idėja?

Norėdamos išlikti konkurencinėje kovoje, parduotuvės ir kavinės privalo ieškoti neįprastų būdų privilioti lankytojus. Tai suprato ir Vankuverio (Kanada) kavinė „Ethical Bean Coffee Co”, pasiūliusi neįprastą barkodą, kuris leidžia užsisakyti kavos dar važiuojant traukiniu.

QR kodai

Neįprastas kodas talpinamas traukinių reklamose – ryte į darbą važiuojantys Vankuverio gyventojai išmaniuoju telefonu nuskenavę kodą ekrane pamato kavinės meniu ir gali užsisakyti kavos, kuri jų lauk jau atvykus į „Ethical Bean Coffee Co”. Šis sumanymas sulaukė didelio populiarumo – tai itin patinka skubantiems žmonėms, kurie išvengia stovėjimo eilėse.

Skaityti toliau →

LG pelnė auksinį reklamos apdovanojimų „CLIO 2011“ prizą

„LG Electronics” (LG) dulkių siurblio reklama pavadinimu „Something’s Lurking” pelnė auksinį reklamos apdovanojimų „CLIO” prizą. Reklamoje kūrybiškai pristatomi patentuotos „LG Kompressor” technologijos pranašumai, padedantys apsaugoti namus nuo pasislėpusių dulkių „ryklių”.

LG Kompressor Plus

Didelio vartotojų susidomėjimo sulaukęs reklaminio filmo „Something’s Lurking” siužetas sukelia žiūrovams šypsenas, taip pat pabrėžia preciziško ir nuodugnaus dulkių valymo svarbą – „LG Kompressor” technologijos dėka LG dulkių siurbliai valo tiek matomą purvą ir nešvarumus, tiek paslėptas dulkes, kurių galima lengvai nepastebėti.

Skaityti toliau →

„Twitter“ moko, kaip pirkti reklamą socialiniame tinkle

Socialinis tinklas „Twitter” tikisi 100 milijonų JAV dolerių pajamų iš reklamos. Tačiau pirmiausia nusprendė išmokyti savo vartotojus, kaip reikia ją pirkti.

2010 metų pabaigos duomenimis, „Twitter” užregistruota virš 200 milijonų paskyrų. Gruodį tinklalapį aplankė 23,6 milijonai unikalių lankytojų. Greitai augantis „Twitter” populiarumas siejamas ir su tuo, kad čia savo paskyras turi tokios įžymybės, kaip Polas Makartnis, Lady Gaga, Barakas Obama ir kiti. Vis tik socialinio tinklo pelningumas nėra didelis. „Twitter” steigėjas Bizas Stone’as pabrėžė, kad be visiškai suprantamo troškimo būti populiaria kompanija sieks tapti pajėgi savarankiškai plėtoti verslą.

Kelly Brook – naujasis „LG Optimus One“ veidas

Didžiosios Britanijos modelis ir aktorė Kelly Brook tapo populiariausio šių metų telefono „LG Optimus One“ reklaminiu veidu.

Kelly Brook, Optimus One, P500

Aktorė tvirtina, jog išmanusis LG telefonas yra puikus pasirinkimas aktyviems, daug bendraujantiems žmonėms. Kelly yra aktyvi socialinių tinklų naudotoja, todėl naujasis „LG Optimus One“ padės greičiau ir paprasčiau bendrauti su gerbėjais bet kurioje vietoje ir bet kuriuo metu.

Skaityti toliau →