Žymos: "patarimai"

Patarimai fotografuojantiems 3D formatu

LG ir „National Geograhic” pradėjo bendrą projektą, kurio tikslas – sukurti pirmąją 3D fotografijų kolekciją. Visos nuotraukos šiai kolekcijai yra fiksuojamos išmaniuoju trimačio vaizdo telefonu „LG Optimus 3D”.

Įsibėgėjus kūrybiniam procesui, „National Geographic” fotografai siūlo keletą patarimų „LG Optimus 3D” savininkams, kaip fotografuojant telefonu sukurti įdomius ir natūralius trimačius vaizdus.

1. Prisiartinkite.

Optimus 3D nuotraukos

Skaityti toliau →

Šaltojo sezono garderobas kiekvienas vyrui

Kalbant apie stilių ir madas, reikia pabrėžti, jog vyrai niekuo nesiskiria nuo moterų. Jie taip pat turi savo mėgstamą stilių, nori atrodyti patraukliai ir mielai domisi garderobo naujienomis.

Kaip ir vyrai, ilgai nedaugžodžiausim ir pristatysim keletą daiktų, kuriuos kiekvienam vyrui vertėtų turėti savo garderobe rudenį bei žiemą.

pilkas kostiumas

Pilkas kostiumas. Reikalingas kiekvienam, kasdieną dėvinčiam kostiumus. Pilka spalva niekuomet neišeis iš „ofiso” mados – visuomet atrodysite puikiai.

Skaityti toliau →

Patarimai sveikam gyvenimo būdui

Visi žino seną tiesą, jog sportas – sveikata. Tačiau Stenfordo universiteto mokslininkai, kurie stebėjo 538 vyresnius nei 21 metų bėgikus, sužinojo, jog fizinis aktyvumas prideda net 16 aktyvaus gyvenimo metų. Žinoma, taip pat padeda geriau apsisaugoti nuo negalios, širdies problemų, diabeto ir pan.

Sveikata, patarimai, sportas

Nesvarbu ar bėgiojate, važinėjate dviračiu, plaukiate, užsiimate joga ar meditacija – aktyvi veikla palieka ryškų „sveikatos pėdsaką” jūsų gyvenime. Tačiau kaip sveikai gyventi tiems, kuriems laiko sveikam gyvenimui vis nėra ir nėra.

Skaityti toliau →

Startup‘ai socialinėje erdvėje – pirmieji žingsniai

Visame pasaulyje populiarėjantys startup’ai – nauji ir visiškai originalūs verslai – tampa puikia galimybe praplėsti savo veiklą ir žinoma, gauti iš to naudos. Kaip ir kiekvienam verslui, taip ir startup’ams vis svarbesnė tampa socialinė erdvė. Jei jaučiatės anti-socialūs ir galvojate, jog toliau ramiai gyventi – pagalvokite dar kartą. O nusprendę užkariauti socialinę erdvę, susipažinkite su 11 žingsnių, kuriuos startup’ai privalo pereiti, jei nori sulaukti sėkmės.

– Jei kuriate stratup’ą, stebėkite rinką. Kompanijos kuriasi ir subyra kiekvieną dieną, todėl stebėdami rinką sužinosite apie kitus, analogiškus startup’us. Nepamirškite patikrinti ir iš pirmo žvilgsnio nesusijusias rinkas. Taip galite atrasti techniką, kurios nenaudoja jūsų konkurentai.

– Eikite visur, kur žmonės. Šiandien visus juos susirinkęs „Twitter” ir „Facebook”. Jei jūsų ten nėra, nedelskite ir registruokitės tuoj pat. Būtent ten rasite idėjų. Jei norite siūlyti paslaugas kitoms įmonėms – leiskite laiką „LinkedIn”, apsvarstykite ir „YouTube” ar „Flickr” teikiamas vizualines galimybes.

– Būkite aktyvūs, bet ne per daug. Rašykite tik tuomet, kai turi ką pasakyti. Kiekvienas turi savo asmenines taisykles, kiek jis turėtų būti aktyvus, tačiau nereikia nusileisti iki „Ei, kaip sekasi?” lygio, nebent jūs Ashton Kutcher :)

Ashton Kutcher

– Būkite aktyvūs, tik per daug neišsiplėskite. Jei turėsite daugiau nei 5 skirtingų socialinių tinklų profilius, galite nespėti „prižiūrėti” visų. 1-3 aktyvūs profiliai daug geriau nei daugybė „apmirusių”. Nieko nėra blogiau, nei neaktyvus įmonės puslapis – tai nekelia pasitikėjimo, o vartotojams atrodo, kad „numirė” ir bendrovė veikla.

– Kurkite ryšius ir komunikuokite su vartotojais taip, tarsi jie būtų nauji draugai. Tačiau nedarykite to perdėtai ar desperatiškai. Teisingas požiūris pritrauks dėmesį, o išlikę ramūs atrodysite taip, tarsi puikiai žinote ką darote.

– Socialiniai tinklai sukurti ne dėl jūsų verslo – jų funkcija jungti žmones. Todėl nelaikyti socialinių tinklų savo bendrovės skelbimų lenta. Neužverskite pertekline, neįdomia informacija, „nepostinkite” dešimties žinučių per dieną.

– Neužtenka tik pridėti žmones prie draugų. Net ir tūkstančiai paspaustų „like” negarantuoja ištikimybės, jei nesistengsi kurti bendruomenės. Išlaikykite savą bendruomenę aktyvią – reaguok į jų nuotaikas, bendrauk, palaikyk tiesioginį ryšį.

– Be vertingų pašnekesių ir naujienų, negailėkite pasiūlyti prizų. Jūsų „sekėjus” sužavės ir smulkios dovanos, svarbu, kad jos atspindėtų jūsų kompanijos veiklą, siekius.

startup’o taisyklės

– Nuo reklaminio lapelio ir elektroninio pašto parašo – viskas atspindi jūsų prekės ženklą. Tam turi įtakos ir jūsų veikla socialinėje erdvėje. Jei jūsų startup’as susijęs su drabužiais, kalbėkite apie madą. Nesvarbu ar jūsų veikla susijusi su maistu, automobiliais, technika ar socialiniais dalykais – visuomet reikia žinoti kokia jūsų tikslinė auditorija ir įsitikinti, kad jūsų įvaizdis atspindi jų lūkesčius.

– Nustatykite savo konkurentus ir stebėkite jų veiklą. Būkite jų vartotojais ir įsitikinkite asmeniškai, kas veikia, o kas ne. Jų silpnybės taps jūsų stiprybėmis.

– Niekas nesako, kad bus lengva populiarinti startup’ą – tai dažniausiai bus tik papildoma veikla jūsų darbiniame grafike. Neprivalote gyventi „Twitter”, tačiau stenkitės skirti laiko savo profiliui kiekvieną dieną. Tai galite daryti ir mobiliuoju telefonu kavos pertraukėlės metu.

Galiausiai prisiminkite, jog pristatydami savo startup’ą turite jaustis taip, tarsi pristatinėtumėt save.

Jūsų vakarėlio gidas

Pavargote nuo banalių linksmybių klubuose? Kodėl gi penktadienio vakarą draugų nepakvietus pas save ir neįrodžius, jog gebate organizuoti ne ką prastesnes linksmybes nei bet kuris miesto klubas? Keletas patarimų jums padės suorganizuoti išskirtinį ir linksmą vakarėlį, kurį jūsų draugai dar ilgai prisimins.

Nusistatykite biudžetą. Bet kas gali suplanuoti tobulą vakarėlį, tačiau svajonės ir realybė dažnai prasilenkia. Pirmiausiai nuspręskite, kiek galite išleisti trims pagrindiniams dalykams – maistui bei gėrimams, linksmybėms ir dekoracijoms. Tikslūs paskaičiavimai nebūtini, tačiau apytikslis biudžetas apsaugos nuo karčių ašarų po vakarėlio.

Nusistatykite biudžetą

Pasirinkite temą. Dažnas vakarėlis nenusiseka, nes paprasčiausiai neturi temos. Tema gali tapti bet kas – cirkas, pasakos ar paslaptingos žmogžudystės žaidimas. Paskatinkite visus pasiruoši vakarėliui pagal jūsų sugalvotą temą – kuo labiau jūsų svečiai įsijaus į vaidmenis, tuo smagiau praleisite vakarą.

Skaityti toliau →

Kaip padėti vaikui tapti verslininku?

Tikriausiai nerasime tėvų, kurie nesvajoja, kad užaugęs jų vaikas gyventų laimingai ir patogiai. Vienas iš būdų užsitikrinti gerą ateitį – tapti verslininku.

verslininkas

Vienas iš būdų prisidėti prie vaiko „verslumo”, tai skatinti jį tokiu būti – tarkime, pasiūlyti vaikui pradėti smulkų „namų verslą” ir taip užsidirbti pinigų smulkioms išlaidoms. Tačiau verslininkai ir pedagogai mano, kad paskatinimo neužtenka, o tam, kad vaikas ateityje taptų sėkmingu verslininku, reikia išsiugdyti tam tikras charakterio savybes. Jei svarstote, kaip geriausiai padėti vaikui „įgyti verslininko gyslelę”, paskaitykite keletą vertingų patarimų.

  • Nuo mažens vaikus skatinkite tyrinėti aplinką. Nepykite, jei jie daug klausinėja – tai puikus bruožas, kuris leidžia vystytis smalsiam protui ir žingeidumui. Pirkite „gudrius” žaislus su kuriais vaikas galės ne tik žaisti, bet bus priverstas išsiaiškinti, kaip jie veikia ir kur gali būti pritaikyti.
  • Jei įmanoma, nuo mažens vaikus supažindinkite su keliomis skirtingomis kultūromis – taip vaikas lengviau įsisavins faktą, jog kiekvienoje situacijoje yra keletas išeičių ir geriausia iš jų nebūtinai turi būti pati populiariausia. Taip pat stenkitės pakeisti aplinką – atostogaukite skirtingose vietose, veskitės vaiką į įvairius renginius, supažindinkite su skirtingais žmonėmis. Kuo platesnę pasaulėžiūrą jūsų atžala įgis, tuo lengviau jam bus orientuotis verslo pasaulyje.

Ko galima pasimokyti iš Bondo – Džeimso Bondo?

Novelistas Jeffery Deaver savo kūryboje dažnai susiduria su naujomis sferomis. Rašant naują Džeimso Bondo novelę „Carte Blanche”, jam teko susipažinti su daugeliu šnipinėjimo gudrybių ir technologijų.

Džeimsas Bondas

„Mano žinios apie šnipinėjimą išbluks per kelerius ateinančius metus, tačiau kol dar jaučiuosi nemažai nusimanantis apie šią sritį, norėčiau atskleisti keletą naudingiausių triukų. Galbūt nuspręsite juos išmėginti patys”, – sakė J. Deaver.

Skaityti toliau →

Patarimai tobulam įdegiui

Tikrai ne visi mėgsta leisti laiką tysant prie vandens ir kepinantis saulės spinduliuose. Tačiau vasarą saulė suranda mus visur – žygiuose, dirbant lauke ar ilgesnį laiką sėdint lauko kavinėje. Numojame į tai ranka ir… vakare veidas, kojos ir pečiai nusidažo raudonai.

Patarimai tobulam įdegiui

Štai todėl keletas patarimų apie įdegį niekuomet nepakenks:

  • Bene pirmoji taisyklė vasarą leidžiant lauke – pasiimti apsauginius skėčius, kepures, skrybėles.
  • Dažnai nutinka taip, jog saulės mus nusvilina būtent gatvėje, o ne paplūdimyje. Todėl patartina kasdien pasitempi kremu su apsauga nuo ultravioletinių spindulių.
  • Tiems, kurių oda šviesi, kasdien patariama naudoti kremą su SPF 30 (angl. Sun Protection Factor – saulės apsaugos faktorius). Tamsesnės odos žmonės gali teptis ir silpniau saugančiu SPF 6-8 kremu, o vasarą – SPF 15.
  • Vasarą derėtų ypač saugoti veidą. Kad oda nesausėtų, nepamirškite pasitepti storu sluoksniu riebaus kremo, ir tik po to teptis apsauginį. Derėtų vengti muilo, spirituotų tepalų ar losjonų.
  • Bene labiausiai nuo saulės vasarą nukenčia nosis – ji rausta ir šerpetoja. Norint to išvengti, ją reikėtų tepti kremu su kuo didesniu apsaugos koeficientu. Tuo tarpu jautrią odą aplink akis tepkite specialiai tam skirtu kremu – jis būtinas net jei nenusiimate akinių nuo saulės.

Skaityti toliau →

Koja kojon su socialiniais tinklais

Tuo metu, kai pusė milijardo pasaulio žmonių naudojasi socialiniais tinklais, daugybė kompanijų vis dar ieško būdų, kaip šias naujas komunikacijos priemones panaudoti versle.

socialiniai tinklai

Privačiame gyvenime daugybė socialinių tinklų vartotojų lengvai formuoja bendraminčių bendruomenes, nuolat informuoja draugus apie jų gyvenime vykstančias permainas. Nenuostabu, jog vis dažniau kalbama apie galimybes bendravimo socialiniuose tinkluose modelį pritaikyti darbe – glaudesnis bendradarbiavimas daugelį darbų padėtų atlikti daug greičiau ir paprasčiau nei iki šiol.

Skaityti toliau →

Kaip „užuosti“ naujas verslo galimybės

Šiuolaikinėje visuomenėje sekti nuolat besikeičiančias tendencijas itin sunku – nespėji mirktelti, o vakar buvusi paika idėja, šiandien tampa „paskutiniu mados klyksmu”. Interneto portalas „Trendwatching.com” siūlo keletą patarimų norintiems, jog jų verslas neatsiliktų nuo to, kas „ant bangos”.

1. Atskirk tendencijas nuo susižavėjimo. Štai kurį laiką žmonės kraustėsi iš proto dėl kačių – šiuos keturkojus visur vedžiojosi su savim, jų atvaizdu puošdavo drabužius. Tačiau vieną dieną katės buvo nustumtos į šoną ir jų vietą užėmė…kiaulės. Tendencija išlieka – žmonės dievina gyvūnus, o gyvūnėlio rūšis tėra susižavėjimas ir užgaida.

didelis

Skaityti toliau →