Ateities televizijos technologijos – pirmojoje LG „Super Bowl“ reklamoje

Artėjant amerikietiškojo futbolo finalui, kuris praėjusiais metais tapo žiūrimiausia visų laikų JAV televizijos programa, LG Electronics pristatė savo pirmąją „Super Bowl“ taurei skirtą reklamą, kurioje žinomas aktorius Liam Neeson pristato naujuosius LG SIGNATURE OLED televizorius. Reklamoje, kurią kūrė kino pasaulyje puikiai pažįstami tėvas ir sūnus – Ridley Scott ir Jake Scott, įtvirtinamas LG pažadas ateities televizijos technologijas greitu metu pristatyti visiems vartotojams.

1.LG Super Bowl Ad Preview

Vaizdo klipe dėmesys skiriamas ateities namų buities technikai ir jos sąsajoms su revoliucine OLED TV technologija. Pagrindinis akcentas reklamoje – naujausias LG flagmanas OLED TV, pristatantis OLED technologijos geriausias savybes – tobulą juodos spalvos atvaizdavimą, puikų kontrastą ir dar daugiau spalvų elegantiškame itin plono stiklo ekrane.

„Ši reklama – it dinamiškas trumpametražis filmas, kuriame vaizduojamas siekis būti inovacijų priešakyje ir kurti rytojaus technologijas“,- sako jos kūrėjas seras Ridley Scott. Reklamos režisierius Jake Scott papildo, kad jų komandos tikslas buvo sukurti dar niekur nematytą pasaulį, pasaulį, kuris yra unikalus ir pagrįstas OLED technologijomis.

Reklamoje aktoriaus Liam Neeson personažas yra „žmogus iš ateities“, o jo užduotis – sukurti ateities televiziją, kuria pasaulis galėtų mėgautis jau šiandien. Ši istorija atspindi ir LG siekį būti pirmais OLED TV vystymo kategorijoje. „Mano personažas – mįslingas vyras, iš ateities atkeliavęs į šiandieną su itin svarbia misija. Jis atspinti tą vidinį žavesį ir tą smalsumą, kuris kiekvieną mūsų skatina domėtis ateitimi“,- sako Liam Neeson.

Naujoji LG reklama paremta dviejų Holivudo sunkiųjų puolėjų – Ridley ir Jake Scott – patirtimi ir kūrybiškumu. Ši komanda žinoma ne tik dėl ne kartą apdovanotų filmų, bet ir dėl visame pasaulyje puikiai atpažįstamų reklamų. Be to, abu kūrėjai jau pasižymėję ir „Super Bowl“ reklamų kūrime, tarp kurių žymiausios – Ridley Scott kurta 1984 m. „Macintosh“ reklama ir Jake Scott „Budweiser Lost Dog“ reklama.

LG „SuperBowl“ taurei skirta reklama bus jau antrasis Liam Neeson pasirodymas „SuperBowl“ reklamose – pirmoji buvo skirta žaidimo „Clash of Clans“ naujo sezono pristatymui, o jos vaizdo klipas buvo pripažintas kaip daugiausiai peržiūrų Youtube kanale sulaukusi „Super Bowl“ reklama.

Naujieji LG SIGNATURE OLED televizoriai, išsiskiriantys nepaprasta vaizdo kokybe ir estetiniu dizainu, neseniai tarptautinės elektronikos parodos „CES 2016” metu buvo pripažinti „Geriausiu TV produktu“. Šiuose televizoriuose pritaikytas „Picture-on-Glass“ dizainas – sumontuota ypač plona 2,57 mm OLED plokštė su peršviečiamu stiklu bei tiesiogiai į žiūrovus nukreipta garsiakalbių sistema – tai šiuolaikinės inžinerijos ir dizaino pasiekimas. Maža to, 4K ULTRA HD televizoriuose įdiegta ir 10-bit spalvų atkūrimo bei web 3.0 operacinė sistema, HDR vaizdo atkūrimo technologija. Šio televizoriaus dizainas sukurtas taip, kad įsilietų į namų interjerą, o savo funkcijas atliktų be priekaištų.