YouTube žvaigždės išbandė LG G4 filmavimo galimybes

„LG Electronics“, siekdama parodyti geriausias išmaniojo telefono LG G4 savybes, populiariausiems vaizdų dalijimo svetainės YouTube vartotojams parengė naują iššūkį.. Jį priėmė net penki YouTube populiarūs vartotojai bei komandos, kuriems patikėta naudojant LG G4 išmanųjį telefoną sukurti video įrašus su vasaros istorijomis.

LG-G4-Youtube-Campaign

Šiuo metu viso jau sukurti ir YouTube vartotojų vertinimui atiduoti 9 video įrašai:

  • Alex Chacon Youtube vaizdo jau yra sulaukę daugiau nei 18 milijonų peržiūrų. Alex išpopuliarėjo po to, kai sukūrė video asmenukę, filmuotą 36 šalyse 600 dienų. LG G4 išmanųjį telefoną jis pasiėmė į kelionę po vakarinę Jungtinių Amerikos Valstijų dalį, kur jis užfiksavo kvapą gniaužiančių video asmenukių ir kartu pasidalijo patarimais, kaip patiems kūrybingai užfiksuoti stulbinančių asmenukių.
  • Trijų vyrų komandos „Barbixas“ iš Brazilijos sukurti video įrašai jau turi daugiau nei 525 milijonus peržiūrų YouTube platformoje. Žinomi kaip išskirtinių improvizuotų tiesioginių video transliacijų kūrėjai, ši komanda su LG G4 išmaniuoju telefonu nufilmavo du įrašus bei žiūrovams parengė atskirą video, atskleidusį, kas gi vyko už kadro rengiant pirmuosius video filmukus.
  • YouTube vartotojas, pasivadinęs „Dude Perfect“, kuris praėjusiais metais visus apstulbino video filmuke užfiksuodamas revoliucinį LG G3 automatinį fokusavimą, turi daugiau nei 6 milijonus YouTube sekėjų, o jo vaizdo įrašai peržiūrėti daugiau nei 780 milijonų kartų. Šį kartą „Dude Perfect“, norėdamas atskleisti keletą nepaprastų LG G4 įmontuoto fotoaparato funkcijų, pasikvietė vieną garsiausių pasaulio lakroso žaidėjų Paul Rabil ir užfiksavo jį atliekantį įvairius triukus su lakroso lazda ir kamuoliuku.
  • Felipe Neto, taip pat kilęs iš Brazilijos, visoje šalyje žinomas kaip populiaraus pramogų kanalo ,,Parafernalha“ kūrėjas. Jis vaizdo klipuose aiškina apie asmenukes ir gyvenimą bei dalijasi šmaikščiais patarimais, kaip su LG G4 užfiksuoti tobulas asmenukes.
  • „OHA Diyorum“, populiarus duetas iš Turkijos, video įrašuose pasakoja apie tai, kaip futbole „apeiti“ taisykles ir kaip taisyklingai valgyti baklavą. Jų video įrašai jau peržiūrėti 2 milijonus kartų.

„Mūsų partneriai ir palaikytojai YouTube kanale mums itin svarbūs, nes jie padeda vartotojams atskleisti ir pamėgti visas LG G4 funkcijas“,- sako Chris Yie, LG viceprezidentas ir mobiliųjų operacijų marketingo komunikacijos vadovas. „Kūrybingos idėjos, žodžiai, siužetai – viskas sugalvota pačių YouTube vartotojų, priėmusių mūsų iššūkį. Ir nėra jokių scenarijų. Štai kas daro mūsų YouTube kanalo partnerių įspūdžius apie LG G4 išmanųjį telefoną tokiais autentiškais ir įdomiais“.

 

Su LG G4 išmaniuoju telefonu populiarių YouTube vartotojų parengtus vaizdo įrašus galite peržiūrėti LG YouTube arba Facebook paskyrose, taip pat ir visų iššūkį priėmusių YouTube žvaigždžių YouTube kanaluose.