Prekės ženklas tampa vis svarbesniu kriterijumi renkantis skalbyklę

LG atliktas tyrimas atskleidė, kad pagrindinis kriterijus lietuviams renkantis skalbimo mašiną yra kaina ir efektyvumas – sunaudojamas elektros ir vandens kiekis. Šie kriterijai svarbūs atitinkamai 71 ir 70 proc. apklaustųjų. Tarp svarbiausių kriterijų atsiduria ir prekės ženklas – jis, lyginant su prieš kelis metus atliktu tyrimu, paliko 6 proc. svarbiausių kriterijų sąraše.

LG_Velas masina_3

Prekės ženklas nulemia kone pusės, 46 proc. apklaustųjų nuomonę. Pusė jų (53 proc.) taip pat svarbiu faktoriumi laiko skalbimo mašinos dydį. Tai trečias svarbiausias kriterijus lietuviams. Įdomu tai, kad draugų ir šeimos narių patarimai yra vienas mažiausiai pasirinkimą lemiančių kriterijų – jis svarbus tik 18 proc. lietuvių.

Trijose Baltijos šalyse atliktas tyrimas atskleidė, kad tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje ir Estijoje svarbiausi pasirinkimo kriterijai yra kaina, efektyvumas ir dydis. Kaina – labiau svarbi Lietuvoje ir Latvijoje, tuo tarpu Estijoje kiek svarbiau efektyvumas.  Be kainos, efektyvumo ir dydžio estai dar linkę vertinti skalbimo mašinos talpą, funkcijų gausą, lietuviai ir latviai – prekės ženklą.

LG_Velas masina_1

Skalbimo mašinų prekės ženklas (48 proc.) ir funkcionalumas (39 proc.) svarbesnis kriterijus vyrams, nei moterims. Pastarosioms labiau rūpi kaina (77 proc.), efektyvumas (72 proc.), dydis (57 proc.), skalbinių talpa (47 proc.). Prekės ženklas taip pat labiau svarbus brandiems, 30-50 amžiaus žmonėms nei jaunimui.