Žvilgsnis į LG tendencijas 2014 metais

Nuo technologinių naujovių iki madingų pramogų – naujų metų pradžia atneša puikią galimybę žvilgtelti į naujausias ir įdomiausias šių metų tendencijas. Pirmasis pliūpsnis technologinių pasiekimų pristatytas CES parodoje – joje gamintojai koncentravosi į televizorių ir dėvimų įrenginių tendencijas. Pastarąsias šiais metais diktavo ir LG.

LG webOS

Tendencija Nr. 1 – įspūdinga televizorių vaizdo kokybė

Koks pirmas dalykas, į kurį atsižvelgiate pirkdami televizorių? Neabejotina, kad daugeliu atvejų tai yra vaizdo kokybė. Siekiant patenkinti paklausą ir nustatyti, kaip atrodys naujos kartos televizoriai, LG pakėlė vaizdo kokybės kartelę ir parodoje „CES 2014“ pristatė naujausią ULTRA HD ir OLED televizorių seriją. Žiniasklaida, taip pat TV rinkos  ekspertai nepagailėjo pripažinimo – LG produktai už pažangumą sulaukė ne tik liaupsių, bet ir apdovanojimų.

Pavyzdžiui, „CNET“ portalas labai iškalbingai teigė, kad LG „ pirmi rinkoje su savo naujomis technologijomis“. O „PC Mag“ komentavo, kad „žingsniavimas link ULTRA HD vaizdo yra pačiame įkarštyje ir LG yra priekyje pirmaujančių šios rinkos atstovų“.

LG OLED TV

Dar 2012 m. LG sukūrė pirmąją sėkmingai komercinį ULTRA HD televizorių su 4K Full HD raiška ir 84 colių įstrižainės ekranu. 2013 metų sausį, CES parodoje LG pristatė pirmajai pasaulyje ULTRA HD televizorių seriją su  55 – 66 colių įstrižainės modeliais. Šiais metais LG ir vėl praplėtė ULTRA HD televizorių rinkos akiratį pristačiusi pirmą pasaulyje 105 colių ULTRA HD televizorių lenktu ekranu (105UC9), taip pat labiau praktiško dydžio ir įperkamus ULTRA HD modelius.

Tam, kad 4K vaizdo galimybę būtų galima ne tik turėti, bet ir raliai žiūrėti, LG bendradarbiauja su vietinėmis ir tarptautinėmis televizijos bendrovėmis, siekdami bendrai plėtoti 4K turinį.

LG nemiegojo ir OLED televizorių rinkoje – šiais metais pristatė plokščią, lenktą, 77 colių   OLED televizorių. Jį iš visų kitų OLED rinkoje išskiria tai, jog ekrano išlinkimą žiūrovas gali reguliuoti pagal norą nuotolinio valdymo pultu. Ši LG naujovė taip pat liko apipilta liaupsėmis, o 77 colių įstrižainės modelis pelnė „CES 2014 Innovation Awards“ skiriamą „Best of Innovation“ nominaciją.

LG Curverd OLED TV

Tendencija Nr. 2 – pažangesnė vartotojų sąsaja su „webOS“ operacine sistema

Kai išmaniųjų televizorių technologijai ateina tam tikras amžius, būdai, kuriais vartotojai gali išnaudoti televizorių, smarkiai išsiplečia. Žurnalas „Engadget“ rašė: „LG perkėlė „webOS“ operacinę sistemą į didįjį ekraną ir tai buvo labai gera idėja“. „WebOS“  gerumas yra tame, kad ji suteikia daug laisvės ir ją labai paprasta naudoti.

„WebOS“ operacinės sistemos pagalba LG išmanieji televizoriai suteiks didesnę veiksmų laisvę nei ankstesnieji. Pavyzdžiui, vartotojas galės lengvai ieškoti ir peržiūrėti „Youtube“ arba atlikti paiešką internete tuo pat metu, kai žiūri televizijos transliacijas – ir visa tai bus galima padaryti tik vienu ar dviem paspaudimais naudojant išmanųjį „Magic Remote“ pultelį. Be to, pradinė televizoriaus konfigūracija yra visai paprasta. Be to, vartotojui padės, patars ar duos kitų naudingų pamokų animacinis personažas „BeanBird“.

Su „webOS“ plačiau susipažinti galima šiame vaizdo įraše: http://youtu.be/v6_SvQFQRHY

Tendencija Nr. 3 – nešiojamos technologijos kryptis – dėvima elektronika

Nešiojami ar dėvimi prietaisai – tikrai viena populiariausių „CES“ naujovių šiais metais. LG šioje srityje taip pat pristatė naujovių – „Lifeband Touch“ apyrankę ir „LG Heart Rate“ ausines. Abu įrenginiai skirti sportuojant stebėti sveikatą bei fizinę savijautą. Plačiau sužinoti galima vaizdo įrašuose:

„Huffingston Post“ pasižymėjo LG kaip vieną iš įmonių, kurias reikia atidžiai stebėti. Sprendžiant iš susidomėjimo dėvima elektronika, laukiama staigaus šios kategorijos prietaisų pagausėjimo dar šiais metais.