LG namų tinklas „HomeChat“ – jau taikomas praktikoje

Sausio pradžioje vykusioje parodoje CES buvo pristatytas LG namų tinklas „HomeChat“. Jis sujungia namuose esančius buitinės technikos įrenginius į vieną tinklą, leidžia jiems tarpusavyje keistis informacija, atlikti daug išmanių funkcijų, tuo tarpu šeimininkas gali juos stebėti, duoti komandas nuotoliniu būdu. Dar prieš kelias savaites buvęs parodomasis produktas tapo realiu. „HomeChat“ tinklas pradėtas diegti į namų įrenginius – pirmaisiais iš jų tapo oro kondicionieriai.

HomeChat

„HomeChat“ naudoja natūralios kalbos apdorojimą (NLP), kuris leidžia stebėti įrenginius nuotoliniu būdu, o suderinamumas su mobiliąja pokalbių programa „Line“ leidžia bendrauti, t.y. siųsti komandas ir gauti ataskaitas mobiliuoju telefonu (su „Android“, „Windows“, „BlackBerry“, „Nokia Asha“, „iOS“ operacine sistema) ar kompiuteriu (su „Windows“ ar „Mac OS X“).

Taigi, kaip „HomeChat“ veikia oro kondicionieriuose? Paslauga sujungia oro kondicionierių su išmaniuoju telefonu, tokiu būdu leidžia šeimininkui valdyti namų klimatą nuotoliniu būdu. Pvz., prieš grįždamas iš darbo šeimininkas parašo telefone žinutę „Grįžtu namo, įjunk oro temperatūrą iki 26 laipsnių“, o kondicionierius pradeda pūsti orą atitinkama srove, kad pasiektų nurodytą temperatūrą iki šeimininkui grįžtant.

Naujasis kondicionierius turi savybę ne šiaip leisti orą, bet įjungti tam tikrus natūralius kvapus. „My Home Alarm“ funkcija tarnauja kaip savotiška signalizacija – kondicionierius atsiunčia pranešimą į savininko telefoną, jei užfiksuoja judėjimą namuose tuo metu, kai šeimininkai išvykę.

Jei vasara pasitaikė karšta, pravers „Ice Cool Power“ funkcija, kuri gali atvėsinti temperatūrą per trumpą laiką. Na, ir kaip gi be ekologijos. Oro kondicionierius turi filtravimo sistemą, kuri pašalina ore žiedadulkes ar kitus alergenus.