LG vartotojai dalinsis gražiausiomis akimirkomis

„LG Electronics“ (LG) pradėjo internetinę kampaniją, kurioje vartotojai gali siųsti žinutes savo artimiausiems žmonėms. Kampanijos tema – „Man tu esi tobulas/a“ (angl. To Me, You Are Perfect). Programoje gali dalyvauti kiekvienas, pridėjęs nuotrauką ar vaizdo įrašą viename iš LG interneto kanalų, tokiuose kaip „LG Mobile“ svetainė, LG „Facebook“ paskyra ir LG „YouTube“ kanalas.

LG NY Times Square

Vaizdo klipai bus atrinkti ir paskelbti LG interneto kanaluose bei rodomi bendrovės lauko ekranuose Niujorko „Times Square“ ir Londono „Piccadilly Circus“ aikštėse. Daugiausiai paspaudimų „patinka“ ir peržiūrų sulaukusi nuotrauka ar vaizdo įrašas bus apdovanotas 5 tūkst. Amerikos dolerių. Keturiasdešimt atsitiktinai atrinktų dalyvių gaus LG G serijos išmaniuosius telefonus, o dar 500 gaus „LG Pocket Photo“ spausdintuvus. Kampanija tęsis iki rugpjūčio 6 d.

LG NY Times Square

„Šis akcija skirta padėkoti mūsų vartotojams ir gerbėjams bei parodyti pagarbą visiems, kurie gyvena pagal mūsų filosofiją „Life‘s Good“. Mes norėjome parodyti, kokia mums yra svarbi mūsų vartotojų nuomonė, kuriant naujus LG produktus. Mums mūsų klientai yra nuostabūs, ypač kai kalbama apie įkvėpimą kurti ir diegti inovacijas“, – sakė Dr. Jong-seok Park, „LG Electronics Mobile Communications Company“ prezidentas ir vykdomasis direktorius.

LG NY Times Square