LG eksperimentas sulaukė per 5 mln. „YouTube“ peržiūrų

„LG Electronics“ (LG) eksperimentas, užfiksuotas vaizdo įraše „Stage Fright – So Real It’s Scary 2“ sulaukė daugiau nei 5,3 mln. kanalo „YouTube“ peržiūrų. Vaizdo įrašas, įamžinęs eksperimentą vyrų tualete,  „YouTube“ patalpintas balandžio 16 d.

LG IPS

 

Linksmo eksperimento metu LG sumontavo „UltraWide“ monitorius vyrų tualete – vos tik kažkas įeidavo į patalpą, monitoriuje įsijungdavo vaizdas su simpatiška mergina – iš pirmo žvilgsnio atrodydavo, kad ji žiūri tiesiai per sienoje atsivėrusį langą. Tokiu netradiciniu būdu norėta parodyti, kokį realistišką – labai ryškų, geros kokybės vaizdą atkurią LG monitoriai su IPS matrica ir 21:9 ekrano kraštinių santykiu.

Kino ekranų proporcijas turintis „UltraWide“ monitorius už vaizdo kokybę buvo apdovanotas „Beste Van Media Totaal Award 2013“ apdovanojimuose Olandijoje. Jis taip pat gavo keturias žvaigždes  iš pirmaujančio aukštųjų technologijų žurnalo „FS 01net“ Prancūzijoje.