LG televizorių rinkai ruošia naujos kartos technologijas

Kalbėdamas Berlyne vykusioje parodoje „IFA 2012“, Havis Kwon, „LG Electronics Home Entertainment Company“ generalinis direktorius teigė, kad LG ir toliau stiprins pozicijas rinkoje. Kompanija išnaudos visą esamų technologijų potencialą kuriant aplinką, kurioje greitis ir inovacijos bus taip pat svarbu, kaip ir mobiliųjų telefonų rinkoje.

Ką mums žada LG OLED TV?

LG sukurta WRGB (keturių spalvų organinių diodų apšvietimo) technologija leido įgyti pranašumą rinkoje. Įkvėpta 2012 m. OLED televizorių sėkmės, LG ketina Pietų Korėjoje bei kituose ne mažiau svarbiose rinkose dar šiais metais pristatyti 55 colių OLED televizorių. O 2013 m. išplėsti OLED televizorių liniją, papildytą naujos kartos produktais.

„LG per neįtikėtinai trumpą laiką sukūrė WRGB technologiją ir pradėjo ją taikyti OLED televizoriams. Šiandien siekiame tobulinsime produktus, pasitelkdami savo tyrimų ir plėtros skyriaus žinias, tai pat bendradarbiaudami su dukterinėmis įmonėmis, tokiomis kaip „LG Display“ bei „LG Innotek“. Tai padės užsitikrinti lyderių poziciją ir sumažinti riziką, sparčiai kintančių technologijų rinkoje“, – sakė Havis Kwon.

Ko dar gali galima tikėtis iš 3D ir Smart TV?

LG tęs sėkmingą veiklą gamindama „CINEMA 3D TV“ serijos televizorius, kuriuose integruota „Film Patterned Retarder“ (FRP) technologija. Pilną LG 3D televizorių portfelį sudarys modeliai, turintys nuo 32 iki 84 colių įstrižainės ekranus.

LG siekia tapti 3D televizorių gamintoja numeris vienas. Planuose jau yra keletas idėjų kaip išplėsti „CINEMA 3D TV“ seriją. Vienas iš planų – itin aukštos „Ultra Definition“ (UD) raiškos 3D televizorių gamybos plėtra. Siekiant išplėsti „UD 3D TV“ liniją, LG ketina auštą vaizdo kokybę bei itin tikrovišką vaizdą siūlyti įvairaus dydžio ekranuose.

Dar vienas LG darbas šiais metais – veikla aljanse „Smart TV Alliance“. Šio aljanso tikslas yra sukurti ir pasiūlyti bendrą ekosistemą, kurios pagrindu sukurtos „Smart TV“ programėlės tiks įvairių gamintojų televizorių platformoms. Ši partnerystė išplės išmaniųjų televizorių galimybes ir teiks abipusę naudą tiek klientams, tiek verslo partneriams.

Beje, nuo šiol LG produktai bus suskirstyti į naujas kategorijas – „Premium“, „High-end“, „Mass“ arba „Low-end“, atsižvelgiant į jų technines savybes. Be to, atsižvelgdami į didėjantį „CINEMA SCREEN“ dizaino produktų populiarumą, LG planuoja sukurti didesnį ir siauresnio rėmelio ekraną, kuris leis mėgautis kino teatro teikiamais vaizdo ir garso efektais neišėjus iš namų.