„LG CINEMA 3D SMART TV“ – laikas keisti įpročius

Niekas nepaprieštaraus, jog technologijos keičia mūsų įpročius, gyvenimo būdą bei pomėgius. Muziejuje pamatę žibalinę lempą sutiksime, jog elektros lemputėmis naudotis kur kas patogiau, o į rankas paėmę vinilinę plokštelę nustebsime prisiminę, kaip neseniai ją „išstūmė“ dabar įprastiniais tapę CD diskai.

LG kaip ir kiti elektronikos gamintojai yra vieni tų, kurie keičia vartojimo įpročius. Vienas iš tokių gaminių – išmanieji 3D televizoriai.

Prieš 18 mėnesių LG pristatė televizorių seriją „LG Cinema 3D Smart TV“ su „Film Patterned Retarder“ (FPR) technologija, kuriai pritaikė naujo tipo 3D akinius. Buvo atsisakyta baterijų, todėl akinių nebereikia įkrauti, o didelių gabaritų rėmelis pakeistas kur kas lengvesniu ir patrauklesniu. Visų šių pokyčių dėka tai, ką anksčiau galėjome išbandyti tik kino salėse, dabar turime ir namuose.

3D technologijų gamintojams kovojant dėl vartotojų pripažinimo, išaugo ir produktų pasirinkimas, ir susidomėjimas jais. Didelis populiarių 3D filmų pasirinkimas DVD formatu buvo pagrindinė priežastis nuolat tobulinti „Smart TV“ platformą turinčius televizorius. Jie tapo patrauklesni šeimoms su vaikais.

LG nuolat stiprina pozicijas rinkoje, siūlydami vis daugiau 3D televizorių. Kompanija šiais metais pristatė naujo dizaino „CINEMA SCREEN“ ekraną su vos 1 mm storio rėmeliu. Toks rėmelis ypatingas tuo, jog vizualiai panaikina kraštines ir išplečia vaizdą, taigi, atkuria gerokai gilesnius 3D vaizdo efektus, lyginant su įprastinio dizaino 3D televizoriais. Be to, naujieji modeliai stebina ir savo ekrano dydžiu – dabar galima rinktis ir 84 colių įstrižainė 3D ekraną su įspūdingu 8 mln. taškų vaizdu.