LG pelnė festivalio „Kanų liūtai“ apdovanojimą

LG OLED televizoriaus reklama „Smart Thief Caught on Cam“ pelnė prestižinio reklamos festivalio „Kanų liūtai“ apdovanojimą. Reklama, kuri buvo sukurta specialiai „YouTube“, buvo pripažinta geriausia reklamine kampanija ir pelnė auksinę bei sidabrinę kibernetinio liūto statulėles.

Kasmetinis „Kanų liūtų“ festivalis yra didžiausias tokio tipo renginys pasaulyje. Čia dalyvauja reklamos, komunikacijos, rinkodaros bei viešųjų ryšių profesijų specialistai. Renginio metu apdovanojami kūrybiškiausių darbų autoriai. Jiems įteikiami auksiniai, sidabriniai bei bronziniai „liūtai“.

Apdovanojimą pelniusi LG reklama šiais metais sulaukė didelio internautų susidomėjimo. LG padalinio Olandijoje kartu su reklamos kompanija „Y&R Amsterdam“ sukurtas vaizdo įrašas išplito lyg virusas – per trumpą laiką jį pamatė daugiau nei 7 mln. žmonių. Šis darbas, be abejonių, tapo ir pačia sėkmingiausia „LG Electronics“ reklaminė kampanija per visą kompanijos gyvavimo istoriją.