Kiekvieną sekundę po vieną LG televizorių!

LG paskelbė, jog paskutinįjį 2011 m. ketvirtį pardavė 8,8 mln. plačiaekranių televizorių visame pasaulyje. Skaičiuojant statistiškai, per vieną sekundę daugiau nei vienas LG televizorius rado „naujus namus“.

Cinema Screen televizorius

LG duomenimis, vartotojai dažniausiai rinkosi „Cinema 3D TV“ serijos televizorius, kurių pardavimai atnešė kompanijai 130 mln. JAV dolerių pajamas. Geri rezultatai visuomet įkvepia stengtis dar labiau. Ne išimtis ir LG – ji šiais metais šalia tradicinių modelių, pasiūlys naujo dizaino „Cinema Screen“ televizorius „Cinema 3D Smart TV“, kurių išskirtinumas – maksimaliai plonas, vos 1 mm pločio rėmelis.

Be naujojo dizaino, „Cinema 3D TV“ serijos televizoriai turi papildomu 3D turiniu išplėstą „Smart TV“ funkciją ir atnaujintą nuotolinio valdymo pultelį „Magic Remote“.

LG televizoriai

LG šiais metais tikisi „sumušti“ daugiau nei vieno televizoriaus per sekundę rekordą. Ką gi, pradžia gera, ypatingai Pietos Korėjos, JAV, Lotynų Amerikos šalyse, kur 3D televizorių pardavimai išaugo kelis kartus.