Netradicinis LG rinkodaros sprendimas susilaukė pasaulinio dėmesio

Baigėsi „LG Electronics“ video konkursas „Komplessor follow me“ ir išrinkti jo nugalėtojai. Konkurso dalyviai buvo pakviesti su pasauliu pasidalinti savo kūrybinėmis idėjomis, kaip atrodytų pasaulis, jei reikalingiausi namų apyvokos daiktai sektų žmonių pėdomis. Konkurso metu buvo pristatytas pirmasis pasaulyje dulkių siurblys „Komplessor follow me“, kuris, siurbiant namus, automatiškai seka žmogų.

Kompressor Follow ME

Nugalėtojai buvo išrinkti susumavus internete balsavusių žmonių ir kūrybos srityje dirbančių ekspertų bei LG rinkodaros specialistų balsus. Konkursui darbus pateikė daugybė išradingų žmonių iš Kanados, Meksimos, JAV, Venesuelos, Čekijos, Prancūzijos, Vokietijos, Nigerijos, Australijos, Indijos, Rusijos, Ukrainos ir kitų šalių.

Pirmąją vietą iškovojo atstovas iš Ukrainos ir jo sukurta reklama pavadinimu „Are You Baby“. Jai pripažinimą pelnė originali ir sąmojinga idėja, lyginanti „Follow me“ technologiją ir mamą sekantį kūdikį. Antrosios vietos nugalėtojo iš Prancūzijos vaizdo klipe dėmesys buvo atkreiptas į „Active Following Wheel“ technologiją. Trečiąją vietą dalinasi dalyviai iš Pietų Korėjos ir Prancūzijos. Pirmosios vietos  nugalėtojui atiteko 10 tūkstančių, antros vietos – 5 tūkstančių, trečios –  2500 tūkstančių eurų prizai.

„LG Kompressor follow me” yra pirmasis pasaulyje automatiškai žmogų sekantis dulkių siurblys. Siurblyje įdiegtos „Automatic Location Recognition” ir „Active Following Wheel” technologijos leidžia siurbliui atsilikti nuo žmogaus 100cm atstumu. Šios bei kitos inovatyvios technologijos užtikrina paprastesnę ir patogesnę namų ruošą.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*