Geriausios „Super Bowl“ reklamos

Kiekvienais metais amerikietiškojo futbolo finalas, vadinamas „Super Bowl“ prilysta kone Kalėdoms – šią sporto transliaciją per televizorių žiūri milijonai amerikiečių, jau nekalbant apie pilnutėlį stadioną. Kol rungtynių žiūrovai varžosi dėl geriausios vietos, įmonės – dėl galimybės parodyti savo reklamas.

Nieko nuostabaus, jog reklamos kūrėjai neriasi iš kailio, norėdami pademonstruoti visą kūrybinę išmonę. O pažiūrėti iš tiesų yra į ką. Kalbama, jog dalis žiūrovų „Super bowl“ rungtynes žiūri būtent dėl reklamų.

Kviečiame susipažinti su pastarųjų kelerių metų „Super bowl“ geriausiomis reklamomis.

„Interview“ – 2007 m. skalbimo miltelių „Tide“ reklama.

„It‘s mine“ – 2008 m. „Coca Cola“

„Gotfather“ – 2008 m. „Super bowl“ šventę atidariusi „Audi“ reklama. Ne visuomet lovoje rastas automobilio kėbulas reiškia blogą ženklą.

„Anerican family“ – taip 2011 m. Nacionalinė amerikietiškojo futbolo lyga (NFL) sveikino savo geriausius gerbėjus.

„Born of Fire“ – automobilių kompanija „Crysler“ į pagalbą pasikvietė atlikėją Eminem. Reklama sulaukė pripažinimo ne tik „Super bowl“ renginyje.

„The force“ – dar viena reklama, kuri įžymi ne tik todėl, jog buvo parodyta per „Super bowl“. Internete šią „Wolksvagen“ reklamą peržiūrėjo beveik 50 mln. žmonių.

„Parisian love“ – 2010 m. „Google“ reklama.