Didėja LG 3D televizorių fanų gretos

Per trumpą laiką nuo tada, kai LG pristatė pirmąjį FPR 3D televizorių, ši technologija nuėjo ilgą kelią. Vartotojai jau spėjo įsitikinti jo ryškiu vaizdu ir realistiškais trimačiais vaizdais.

LG TV FPR

Vartotojų požiūrį į televizorių atspindi ir jo pardavimai, kurie nuo 1,1 mln. parduotų vienetų pirmąjį šių metų ketvirtį išaugo iki 3,8 mln. trečiąjį ketvirtį. Tikimasi, jog metų pabaigoje pasaulyje bus parduota 5,8 mln. šių televizorių.

Panašu, jog LG pastangos ir investicijos pasiteisino. Kai kurie „LG Cinema 3D TV” serijos televizoriai gavo tarptautinius sertifikatus, liudijančius, jog juose atkuriamas 3D vaizdas nemirga, o jo kokybė prilygsta Full HD. LG televizoriai taip pat buvo pripažinti geriausiais eilėje įvairių IT žiniasklaidos tyrimų ir vartotojų apklausų.

LG televizoriai

Ne paslaptis ir tai, jog kompanija siekia sutvirtinti pozicijas 3D televizorių rinkoje 2012 m. ir netgi tapti jos lydere. Todėl LG toliau plėtos ir tobulins pažangias 3D technologijas – 3D vaizdo kokybę, vaizdo konvertavimo iš 2D į 3D funkciją, netgi nuotolinio valdymo pultelį. Taip pat bus plečiamas 3D turinio pasirinkimas.

Kažkas kartą pasakė, jog vartotojai balsuoja savo piniginėmis. Taigi, atsižvelgiant į LG 3D televizorių pardavimus, galima teigti, jie balsuoja triukšmingai ir be abejonių pripažįsta FPR technologijos privalumus.