Praėjote gatve – esate įtariamasis

JAV televizijos tinklas CBS naujojo serialo „Įtariamasis” (angl. Person of Interest) reklaminei kampanijai pasitelkė interaktyvią akciją, kuri gatvėje praeinančius žmones paskelbia įtariamaisiais asmenimis.

Person of interest

Naujasis CBS kriminalinis serialas „Įtariamasis” pasakoja apie milijardierių, sukūrusį kompiuterinę programą, kuri nustato žmogų, susijusį su įvykiu, kuris nutiks ateityje. Serialui prognozuojama didelė sėkmė, kurią turėtų garantuoti žymūs režisieriai J. J. Abranms (populiarusis serialas „Dingę”) ir Jonathanas Nolan (filmas „Tamsos riteris”).

Interaktyvus reklaminis filmo stendas užmaskuotas kaip parduotuvės virtina, kuri atgyja vos tik šalia pasirodo praeivis. Stende pasirodo informacija, jog praeivis yra įtariamasis – žmogus nufotografuojamas ir ekrane patalpinama jo nuotrauka bei „ieškomo žmogaus” identifikacijos numeris, taip pat prašoma įvesti tam tikrus asmeninius duomenis. Tikrai gali atrodyti šiurpu. Tačiau akcijos nepabūgusiems ir smalsiems praeiviams – tai smagi pramoga.

interaktyvi „Person of Interest“ reklama

Sutikę dalyvauti akcijoje praeiviai gali gauti savo „įtariamo asmens” nuotrauką, ją patalpinti socialiniame tinkle „Facebook” ar „Twitter”. O tapę serialo fanais „Facebook” tinkle, gali gauti asmeninę „nusikaltėlio” dosje – su nuotraukomis, duomenimis ir įrašais iš tinklapio.

Kodėl gi ne? Juk visi mėgstame persirengti Kalėdiniame vakarėlyje, kodėl bent kelioms akimirkoms negalėtume įsijausti į dar vieną neeilinį amplua.