Patarimai sveikam gyvenimo būdui

Visi žino seną tiesą, jog sportas – sveikata. Tačiau Stenfordo universiteto mokslininkai, kurie stebėjo 538 vyresnius nei 21 metų bėgikus, sužinojo, jog fizinis aktyvumas prideda net 16 aktyvaus gyvenimo metų. Žinoma, taip pat padeda geriau apsisaugoti nuo negalios, širdies problemų, diabeto ir pan.

Sveikata, patarimai, sportas

Nesvarbu ar bėgiojate, važinėjate dviračiu, plaukiate, užsiimate joga ar meditacija – aktyvi veikla palieka ryškų „sveikatos pėdsaką” jūsų gyvenime. Tačiau kaip sveikai gyventi tiems, kuriems laiko sveikam gyvenimui vis nėra ir nėra.

  • Pirmas ir svarbiausias žingsnis – detalus pasirengimas, kuris reikalauja pasiryžimo, lankstumo ir ištvermės. Taigi, sudarykite sveikatingumo planą ir susiimkite į rankas.
  • Jei nuspręsite sportuoti, išsiugdykite įprotį tai daryti ryte. Tai padės jausti laisvai ir energingai visą dieną. Sakysite, sunku prisiversti keltis ir mankštintis ankstų rytą, tačiau taip bus tik pirmas 5 minutes.
  • Pasirinkote bėgimą? Puiku, tačiau ar žinote, kad važinėjimas dviračiu, plaukimas, tenisas, futbolas ar ledo rutulys taip pat smagu. Viena sporto šaka gali greitai iškvėpti ir nusibosti, todėl labai veiksminga laikas nuo laiko pakeisti pomėgį.
  • Jei biure turite dušą, išnaudokite šią aplinkybę ir į darbą eikite pėsčiomis, važiuokite dviračiu. Dušo nėra? Tuomet tokiu būdu vykite iš darbo.
  • Kažkas geriau nei nieko. Todėl, jei stalo tenisas yra vienintelė jums priimtina sporto šaka – tebūnie. Svarbu judėti.
  • Naudokite vitaminus, ypatingai B grupės. Jie išsaugos aktyvumą, padės neapsnūsti po darbo dienos.
  • Sveikai maitinkitės. Tai vienas iš trijų sveikatingumą užtikrinančių rodiklių, kartu su fiziniu aktyvumu ir miegu. Venkite gazuotų produktų, ribokite kofeino kiekį, rinkitės arbatą vietoj kavos, salotas vietoj mėsainio.
  • Visi mes esame žmonės, todėl tikrai bus dienų, kai smaguriausite greitu maistu ar svaigiaisias gėrimais J Svarbu po linksmybių kuo greičiau pašalinti iš organizmo toksinus. Tam yra daug būdų, bet paprasčiausias – palepinti organizmą pirtimi.
  • Stenkitės miegoti tiek, kiek reikalauja organizmas. Tai ne visuomet pavyksta darbo dieną, todėl bent savaitgaliais leiskite sau pabusti be žadintuvo.

Šypsokitės – tai turi labai didelės įtakos gerai savijautai.