Karščiausi 2011 m. sportiniai automobiliai

Rugsėjo 13 d. duris atvėrė jau 64-oji Frankfurto tarptautinė automobilių paroda – viena iš didžiausių pasaulyje automobilių parodų, kaskart sulaukianti daugiau nei milijono lankytojų. Sporto žurnalistai, automobilių specialistai, mėgėjai ar tiesiog „eilinė masė” suplūdo susipažinti su dabartinėmis automobilių rinkos naujienomis, pamatyti ateities modelių.

Šiais metais paroda neapvylė ištikimų savo gerbėjų ir leido paganyti akis po išties įspūdingą „ratų kolekciją“. Pristatome šešias karščiausias ratuotas gražuoles:

Porsche 911 Carrera

Porsche 911 Carrera

Tai pirmasis šio gamintojo modelis, kurio CO2 emisija neviršys 200 g/km. Nors tai nėra „žaliausias” automobilis, tačiau labai progresyvus didele ekologija negarėjančio gamintojo modelis. „Porsche” teigia, kad atnaujintas šešių cilindrų opozicinis 3,4 l variklis turi 350 AG, vidutinės jo degalų sąnaudos siekia vos 8,2 l/100 km, o CO2 emisija – 194 g/km. Šis modelis vidutiniškai naudoja 8,7 l/100 km degalų. Prie naujojo modelio „žalumo” prisideda ir „Start/stop” sistema, automatiškai užgesinantį automobilio variklį stovint sankryžoje bei elektromechaninis vairo stiprintuvas.

Bentley Continental GTC

Bentley Continental GTC

Ši gražuolė tapo svarbiausia „Bentley” naujiena parodoje. Gamintojo teigimu, automobilis turi 6.0 l, dvigubos turbinos W12 variklį, 575 AG ir pasiekia maksimalų 700 Nm sukimo momentą. Jėgos agregatas derinamas su nauja šešių laipsnių transmisija „Quickshift”. Automobilyje standartiškai montuojami 20 colių ratai, kaip alternatyvą bus galima užsisakyti 21 colio ratus.

Lotus Evora GTE

Lotus Evora GTE

Žvelgiant į naująjį modelį, kyla mintis, jog tikriausiai „Lotus” paėmė savo „GTE” lenktyninį bolidą ir jį pritaikė realiam pasauliui. „GTE” skiriasi nuo įprastos „Evora” agresyvesne išvaizda, gan dideliu galiniu kėbulu, lengvais naujo dizaino ratlankiais bei kone geriausiomis, asfaltuotai kelio danga pritaikytomis padangomis Pirelli P-Zero Corsa. „GTE” varomas 426 AG turinčiu varikliu.

Aston Martin V12 Zagato

Aston Martin V12 Zagato

Šis modelis skirtas 50 metų bendradarbiavimo su italų studija „Zagato” minėjimui. „Aston Martin” parodai paruošė dvi superautomobilio versijas – lenktynių trasoms skirtą bolidą ir paprastesnį, bet ne prastesnį bendrojo naudojimo keliams. Automobilis aprūpintas 510 AG V12 varikliu, todėl iki 100 km/h greitį pasiekia mažiau nei per 4 sek. Automobilio kėbulas rankų darbo, jis pagamintas iš aliuminio.

Lamborghini Gallardo LP570-4 Super Trofeo Stradale

Lamborghini Gallardo LP570-4 Super Trofeo Stradale

Tikėtina, kad „Lamborghini Gallardo LP 570-4 Super Trofeo Stradale” pristatymas daugumai smalsuolių buvo pati laukiamiausia Frankfurto automobilių parodos dalis. Gamintojo teigimu, naujasis automobilis turi 570 AG ir V10 variklį, o 100 km/val. greitį pasiekia per 3,4 sekundes. Anglies pluošto kėbulas su aliuminio detalėmis labai „palengvina” automobilį, todėl jis yra dar greitesnis.

Ferrari 458 Italia Spider

Ferrari 458 Italia Spider

Modelis nudengiamu stogu, sukurtas pagal sportinį kupė „458 Italia”. Kaip ir pirmtakas, „458 Spider” turi atmosferinį V8, 4.5 l variklį, kuris derinamas su dviejų sankabų 7 laipsnių transmisija. Jėgos agregatas išvysto 470 AG ir maksimalų 540 Nm sukimo momentą. Didžiausias automobilio greitis siekia 320 km/val., o iki 100 km/val. jis galės įsibėgėti per 3,4 sek. „Ferrari 458 Italia” kieto paviršiaus stogas susilanksto per 14 sek. Gamintojų teigimu, dėl specialaus automobilio dizaino ir elektroniškai reguliuojamo apsauginio skydelio keleiviai patogiai jausis net ir važiuojant nuleistu stogu 200 km/val. greičiu.