Penkios priežastys, kodėl verta važinėti dviračiu

Išaugusios degalų kainos ne vieną verčia susimąstyti apie važinėjimą dviračiu. Tačiau, be šios materialinės priežasties, dviratis suteikia ir daugiau gerų priežasčių pasirinkti šią transporto priemonę.

1. Važinėjimas dviračiu padarys jus laimingesnį

Kai važinėjate dviračiu, namo grįžtate pasisėmę geros energijos, be to, jaučiatės lengvesni ir lieknesni. Taip yra dėl to, jog išsiskiria gerasis hormonas, vadinamas seratoninu. Dviratis suteikia šį jausmą tuomet, kai pedalus minančių kojų raumenys perduodą impulsus į plaučius. Tai suteikia laimės jausmą, kurį papildo buvimas gryname ore – jis padeda atsikratyti niūrių minčių, sumažina stresą.

2. Geriau miegosite

Stresas, depresija ir pervargimas dažnai sukelia nemigą. Tyrimai nustatė, jog žmonės, kurie kiekvieną dieną važinėja dviračiu bent 20 – 30 minučių, užmiega praktiškai akimirksniu, taip pat miega ilgiau, giliau. Taigi, nereikės skaičiuoti avių – tuo metu jūs miegosite J

Dviratis sumažina stresą

3. Galimybė susirasti draugų

Kai vairuojate mašiną, dažnai būnate vienas, o įstrigus kamštyje – dar ir eikvojate nervų ląsteles. Kai važiuojate dviračiu, nepatiriate streso, taip pat sutinkate daug panašaus pomėgio žmonių. Tai puiki galimybė suburti grupę bendraminčių, kurie suteiks vertingų patarimų ir, kas žino, galbūt pakvies į ekspediciją dviračiais.

4. Pigesnis būdas keliauti

Pamirškite degalus – jūsų kojos atstos juos ir taupys pinigus. Beje, dviratis aštuntajame dešimtmetyje buvo pagrindinė transporto priemonė, skirta važiuoti į darbą, nes žmonės tuo metu dažnai neturėjo pajamų įsigyti automobilį. Viešasis transportas taip pat nebuvo pigus, be to, įgrįsdavo nuolatiniai kamščiai. Jei nuspręsite važiuoti į darbą dviračiu, tapsite pavyzdžiu kitiems. Plius, išleisti bent keliasdešimt kartų mažiau dviračio išlaikymui ir reikmenims, palyginti su automobiliu.

bei pagerina miegą

5. Tapsite žvalesnis ir liesesnis

Mėgstate su draugais išgerti keletą puodelių kavos? Valgyti kai esate nervingas? Jaudinatės dėl viršsvorio? Šokite ant dviračio. Be to, jog jausitės gaivesnis ryte numynęs kelią iki darbo, jūsų persivalgymo įpročiai sumažės, jausitės sveikesnis. 30-45 minučių važiavimo dviračiu per dieną padės jaustis žvalesniems ir jaunesniems.