Neįtikėtini faktai apie pratimų naudą

Ar žinojote, kad kiekvienas, kas bent 15 minučių per dieną daro mankštą ar kitus fizinius pratimus, net 14 proc. sumažina vėžio susirgimo galimybę? Tai tik vienas iš faktų, dar kartą patvirtinančių, kad sportas – sveikata.

pratimai gerina sveikatą

  • Pratimų veiksmingumą galima padidinti, jei kiekvieną dieną valgysite juodą šokoladą. Mokslininkai tyrė laboratorines peles, ir pastebėjo, kad kiekvieną dieną šeriant juoduoju šokoladu, šių gyvūnų širdies raumenys sustiprėja, jos tampa ištvermingesnės;
  • Depresijos kamuojami žmonės pratimų pagalba sumažina ligos simptomus iki 47 procentų. Tyrimas atskleidė, jog bent tris kartus per savaitę atliekami aerobikos pratimai leidžia iki 47 proc. sumažinti depresijos požymius per 12 savaičių;
  • Žmonės, kurie pratimų metu klausosi muzikos, juos atlieka iki 15 proc. energingiau. Muzika taip pat padeda mažiau jausti nuovargį;
  • Įdomu ir tai, kad padavėjai per dieną vaikšto du kartus daugiau nei patruliuojantys policininkai. Tačiau padavėjai vaikščioja tik per pus tiek daug, kiek laiškanešiai ir 75 proc. mažiau nei durininkai;
  • Reguliariai mankštinasi 8 proc. daugiau vyrų nei moterų. JAV moterys yra didesnės namisėdos nei vyrai. Net 60 proc. jų niekada neatlieka jokių fizinių pratimų;
  • Darbo dieną vilkėdami laisvalaikio drabužius žmonės net 8 proc. pakelia fizinį aktyvumą ir sueikvoja 25 daugiau kalorijų, nei vilkėdami oficialią aprangą;
  • Norėdami mesti rūkyti žmonės turi dvigubai didesnius šansus tai padaryti, jei reguliariai kilnos svarmenis;
  • Aktyvūs plaukikai turi 50 proc. mažesnę mirties tikimybę nei bėgikai, ėjikai ar tuo labiau žmonės, kurie visiškai nesportuoja;
  • Fiziškai aktyvesni paaugliai turi 36 proc. mažesnę smegenų navikų susirgimo tikimybę, nei tie, kurie neatlieka fizinių pratimų;
  • Bėgikai, kurie prasimankština prieš bėgimą, sudegina 5 proc. mažiau kalorijų, nei tie, kurie neprasimankština.