„Facebook“ prieš „Twitter“: kurį iš jų tinkamesnis rinkodarai?

Niekam ne paslaptis, kad vis daugiau prekės ženklų „persikelia” į socialius tinklus, kuriuose tikisi pritraukti daugiau ištikimų vartotojų bei plačiau paskleisti žinutę apie save. Tačiau, nedideliems prekiniams ženklams aprėpti du didžiausius socialinius tinklus – „Twitter” ir „Facebook” – dažniausiai trūksta tiek laiko, tiek pinigų.

Bendrovių „BuySellAds.com” ir „Column Five” atlikto tyrimo rezultatai padėjo palyginti „Facebook” ir „Twitter” bei nustatyti, kuris iš šių tinklų yra tinkamiausiais prekės ženklo populiarinimui.

Facebook prieš Twitter

Tyrimas lygina „Twitter” ir „Facebook” lankytojus pagal jų amžių, lytį, išsilavinimą, lojalumą prekės ženklui ir kitus kriterijus. Anot tyrimo, 80 proc. socialinių tinklų lankytojų, norėdami sekti savo mėgstamo prekės ženklo veiklą renkasi „Facebook”.

Facebook

„Twitter” taip pat turi savo privalumų. 37 proc. socialinių tinklų lankytojų sutiko, kad rinkodaros veiksmai socialiniame tinkle „Twitter” turi įtakos pardavimams. Tuo tarpu tik 17 proc. respondentų sutiko su tuo pačiu teiginiu dėl „Facebook”. Be to, „Twitter” tinkle prekės ženklui ištikimų lankytojų skaičius nuo praeitų metų išaugo 6 procentais.

Twitter

„Facebook” ir „Twitter” lankytojų palyginimas:

Amžius

Didžiausia dalis ir „Facebook”, ir „Twitter” lankytojų (33 proc. ir 34 proc.) patenka į 23 – 35 metų amžiaus kategoriją.

Lytis

48 proc. „Twitter” vartotojų yra vyrai, 52 proc. – moterys. „Facebook” naudojasi 54 proc. moterų ir 46 proc. vyrų.

Išsilavinimas

Didžiausia dalis (39 proc.) „Twitter” lankytojų turi profesinį arba aukštesnįjį išsilavinimą. Panaši situacija ir „Facebook” tinkle: čia profesinį arba aukštesnįjį išsilavinimą turi 34 proc. lankytojų.

Priežastys

Pagrindinė priežastis sekti mėgstamą prekės ženklą tiek „Twitter”, tiek „Facebook” socialiniuose tinkluose yra galimybė gauti nuolaidų ir pasiūlymų.