Kūrybiškos LG reklamos

Kai kurios reklamos yra tokios įdomios, jog produktą pakanka tik trumpai pristatyti pačioje siužeto pabaigoje. Žiūrovus taip įtraukia intriguojantis siužetas ir gera grafika, jog netrukus imama pamiršti, jog tai ne filmas, o reklama. Ši LG reklama – puikus to įrodymas.

Kūrybiški LG reklamos kūrėjų sprendimai buvo greitai pastebėti, o ši dulkių siurblio reklama tapo tikru šios vasaros hitu reklamos pasaulyje. Netradicinė LG reklama, kurioje pristatomas technologiškai pažangus dulkių siurblys, jau susišlavė tris apdovanojimus dviejuose geriausios reklamos apdovanojimų konkursuose „Clio Awards” ir „20th Association of Independent Commercial Producer (AICP) Awards”.

Reklamuojamas dulkių siurblys iš konkurentų išsiskiria dėl KOMPRESSORTM technologijos ir „Power Punch” funkcijos. Šios dvi ypatybės tapo esminėmis produkto savybėmis, į kurias buvo koncentruotasi reklaminiame filmuke. Visgi, kuriant šį mini-trilerį buvo sąmoningai atsisakyta techninių terminų bei pagrindinių siurblio ypatybių paaiškinimų. Ir be techninių įmantrybių kinomotografiška, vienos minutės trukmės reklama siunčia aiškią žinutę: LG KOMPRESSORTM technologija saugo jus ir jūsų šeimą.

„Pagrindinė reklamos mintis kilo iš mūsų noro pademonstruoti svarbiausias KOMPRESSORTM savybes”, – sakė A-jung Im iš LG namų apyvokos bendrovės. „Visgi, tiesiog rodyti kaip siurblys siurbia grindis yra išties nuobodu. Tuo tarpu į medžioklę išsirengę grėsmingi dulkių rykliai yra kur kas efektyvesnis ir vizualiai patrauklesnis būdas pavaizduoti, kaip LG technologijos gali padėti susidoroti su mikrobais ir bakterijomis, kurios nėra matomos plika akimi”.

Visgi, išradingos video reklamos nebūtinai tinka visiems produktams. Žemiau esantis paveikslėlis puikiai įrodo, kad kartais netradiciniai reklaminiai sprendimai gali sulaukti išties nemenko pasisekimo.

Akvariumas

Ši netradicinė reklama buvo sukurta „SolarDom” mikrobangų krosnelės pristatymui Pietryčių Azijoje. LG norėjo pademonstruoti, kad mikrobangų krosnelė gali keturis kartus greičiau nei kitos mikrobangų pašildyti maistą. Šiam tikslui pasiekti LG ir „Y&R Thailand” sukūrė akvariumą, kuriame plaukiojo naujausių technologijų pagalba sukurti vandens gyventojai. Kai akvariumas buvo įrengtas vienoje Bankoko maisto parduotuvių, jos lankytojai negalėjo nuslėpti susižavėjimo stebėdami akvariume plaukiojančias tikroviškai atrodančias keptas krevetes ir skumbres. Užrašas „paruošta valgyti” juokais apibūdino pagrindinę kampanijos mintį: „LG SolarDom” maistą iškepa itin greitai.

Panašiai kaip ir KOMPRESSORTM dulkių siurblio reklamos, taip ir „SolarDom” reklamos neapsunkino techniniai paaiškinimai – vietoje to žmonės buvo skatinami pasitelkti vaizduotę. Kūrybiška kampanija pasiekė stulbinančių rezultatų: prekybos centro elektronikos departamentas sulaukė 60 proc. daugiau lankytojų užklausų nei paprastai.

Kitas kūrybiškas reklamos pavyzdys – internete platinamas filmukas „Smartphone Championship Race”. Šioje reklamoje „LG Optimus Black” rungiasi ir laimi prieš kitus telefonus, kurių pavadinimai skamba įtartinai panašiai kaip ir tikrųjų „Optimus” telefonų konkurentų.

Filmuke rodoma, jog LG remia „Formulės 1″ renginį, kurio metu naujokas „LG Optimus Black” susirungia su geriau žinomais modeliais. Nors žiūrovams iš karto aišku, kuris iš lenktynių dalyvių pirmas kirs finišo liniją, filmuko formatas – du itin ekspresyvūs komentuotojai gyvai transliuojantys iš čempionato varžybų – prikausto dėmesį ir kūrybiškai perteikia pagrindinę reklamos mintį. Šią linksmą reklamą peržiūrėjo 1,1 milijonas „Youtube” žiūrovų.

Reklamos pabaigoje „LG Optimus Black” iškovojs pirmąją vietą, tačiau LG laimi kur kas daugiau. Kūrybiškų reklamų dėka, LG save pristato kaip madingą ir linksmą nugalėtoją, radusį vietą konkurencingame elektroninės technikos pasaulyje.