LG pelnė auksinį reklamos apdovanojimų „CLIO 2011“ prizą

„LG Electronics” (LG) dulkių siurblio reklama pavadinimu „Something’s Lurking” pelnė auksinį reklamos apdovanojimų „CLIO” prizą. Reklamoje kūrybiškai pristatomi patentuotos „LG Kompressor” technologijos pranašumai, padedantys apsaugoti namus nuo pasislėpusių dulkių „ryklių”.

LG Kompressor Plus

Didelio vartotojų susidomėjimo sulaukęs reklaminio filmo „Something’s Lurking” siužetas sukelia žiūrovams šypsenas, taip pat pabrėžia preciziško ir nuodugnaus dulkių valymo svarbą – „LG Kompressor” technologijos dėka LG dulkių siurbliai valo tiek matomą purvą ir nešvarumus, tiek paslėptas dulkes, kurių galima lengvai nepastebėti.

„LG Kompressor” yra pirmoji pasaulyje motorizuota dulkių suslėgimo sistema, užtikrinanti galingą dulkių bei nešvarumų siurbimą ir visišką švarą namuose. Sistemos HEPA filtras išskiria gryną orą, taip išsaugo švaresnę aplinką, kol motoras suspaudžia dulkes į mažus pleištelius. Taip naudotojai praleidžia mažiau laiko valydami dulkių maišą.

„Something’s Lurking” buvo sukurtas Niujorke įsikūrusios pasaulinės reklamos agentūros „Y&R”.

52-ųjų „CLIO” apdovanojimų ceremonija šiais metais vyko Niujorke, gegužės 19 dieną. „CLIO” apdovanojimai, kartu su Kanų tarptautiniu reklamos ir Niujorko festivaliais, yra vienas iš prestižiškiausių pasaulio reklamos konkursų. Šiais metais „CLIO” buvo pateikta daugiau nei 10 tūkst. darbų iš 65 pasaulio šalių. Tarp 188 filmų kategorijai pateiktų darbų auksinius apdovanojimus pelnė tik trylika.