Koja kojon su socialiniais tinklais

Tuo metu, kai pusė milijardo pasaulio žmonių naudojasi socialiniais tinklais, daugybė kompanijų vis dar ieško būdų, kaip šias naujas komunikacijos priemones panaudoti versle.

socialiniai tinklai

Privačiame gyvenime daugybė socialinių tinklų vartotojų lengvai formuoja bendraminčių bendruomenes, nuolat informuoja draugus apie jų gyvenime vykstančias permainas. Nenuostabu, jog vis dažniau kalbama apie galimybes bendravimo socialiniuose tinkluose modelį pritaikyti darbe – glaudesnis bendradarbiavimas daugelį darbų padėtų atlikti daug greičiau ir paprasčiau nei iki šiol.

Daugelis tarnautojų jau turi bendravimo socialiniuose tinkluose įgūdžius, kompanijoms belieka jais pasinaudoti. Štai keletas patarimų, ką reikėtų žinoti kompanijoms, prieš pradedant mėgautis socialinių tinklų teikiamais privalumais darbe:

1. Paprašykite darbuotojų nurodyti, kuo jiems gali būti naudingas glaudesnis bendradarbiavimas. Tikėtina, kad dalis darbuotojų ne tik apmąstė, bet ir naudojasi darbe tokiais socialiniais tinklais, kaip „Facebook”, „Wikipedia”, „Linkedln” ar „Youtube”.

2. Nebijokite. Nemažai kompanijų nesiryžta naudotis socialiniais tinklais, nuogąstaudamos dėl saugumo pažeidimų, slaptos informacijos nutekinimo, darbo našumo sumažėjimo. Tačiau yra daugybė programų, kurios leidžia bendrovėms naudotis privačiomis sistemomis su vidinėmis duomenų bazėmis bei paieškos ir pokalbių funkcijomis. Tai užtikrina saugumą, leidžia kontroliuoti darbuotojų praleidžiamą laiką socialiniuose tinkluose.

3. Nustatykite taisykles. Leiskite darbuotojams suprasti, jog jie asmeniškai yra atsakingi už publikuojamą informaciją, instruktuokite juos apie tai, kokia informacija yra konfidenciali, kaip bendradarbiauti su kolegomis nepakenkiant kompanijai.

4. Įsitikinkite, jog darbuotojai supranta, ko siekiate įvesdami socialinių tinklų naudojimą darbo vietoje. Leiskite suprasti, jog visi kompanijos darbuotojai gali prisidėti prie šios iniciatyvos.

5. Skatinkite darbuotojus. Bendradarbiavimas turės tapti neatsiejama jų darbo dalimi.

Būkite pasirengę pokyčiams. „Facebook”, „Youtube” ar „Twitter” gali būti pirmieji bendradarbiavimo įrankiai, kuriuos įdiegsite savo kompanijoje, bet būkite tikri, kad jie nebus paskutiniai.