Kaip „užuosti“ naujas verslo galimybės

Šiuolaikinėje visuomenėje sekti nuolat besikeičiančias tendencijas itin sunku – nespėji mirktelti, o vakar buvusi paika idėja, šiandien tampa „paskutiniu mados klyksmu”. Interneto portalas „Trendwatching.com” siūlo keletą patarimų norintiems, jog jų verslas neatsiliktų nuo to, kas „ant bangos”.

1. Atskirk tendencijas nuo susižavėjimo. Štai kurį laiką žmonės kraustėsi iš proto dėl kačių – šiuos keturkojus visur vedžiojosi su savim, jų atvaizdu puošdavo drabužius. Tačiau vieną dieną katės buvo nustumtos į šoną ir jų vietą užėmė…kiaulės. Tendencija išlieka – žmonės dievina gyvūnus, o gyvūnėlio rūšis tėra susižavėjimas ir užgaida.

didelis

2. Ne visos tendencijos tinka visiem žmonėms. Taisyklė paprasta – kas gražu vienam, gali kelti pasibaisėjimą kitam. Be to, reikia prisiminti, kad naujas produktas nebūtinai iš rinkos išstums seną: kai kurie vartotojai taip prisirišę prie savo pomėgių ar daiktų, kad jų neiškeistų už jokius pinigus.

pragaras šventė

3. Domėkitės, būkite atviri naujovėms. Nebūtina turėti šeštąjį jausmą, kad galėtumėte suprasti, kas dabar populiaru. Tereikia nuolatos stebėti aplinką ir domėtis, domėtis ir…dar kartą domėtis.

4. Nesijaudinkite. Jei nuolat galvosite ar jums pavyks, ar spėsite „pagauti” naujovę, ar ji pritaps rinkoje… tuomet jums tikrai nepavyks.

artilerija

5. Nepamirškite pasilinksminti. Šimtai tūkstančių vartotojų pasaulyje laukia naujų įdomių produktų. Nebūkite pernelyg rimti ar nuolat įsitempę, džiaukitės atsiveriančiomis galimybėmis!

6. Leiskite jums padėti. Kad taptumėte tendencijų žinovu, neprivalote ištisą dieną sekti, kas vyksta pasaulyje – tam tikriausiai neužtektų nei laiko, nei resursų. Bent dalį darbo patikėkite kitiems, net jei tai bus ir nežymus postūmis teisinga linkme.